• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SLA017 (PB 6/6)

Marcus1797

Basic
2-Faktor
Pris
26 000
Returpolicy
Enligt ö.k
Bilder Skickat
  1. Ja
Efter att ha gjort mitt bästa för att komma överens med denna, har det nu blivit dags att låta den vandra vidare till någon som ger den mer arm-tid.
Till salu är ett exemplar av Seikos första re issue av den åtråvärda 62MAS. SLA017 producerades endast i 2000 exemplar och är utrustad med Seikos high end-urverk 8L35. Klockan är köpt av annan medlem på forumet och kommer fullset ink Kobra Kai-kortet. Skicket är bra, lite sedvanliga hairlines och någon mindre repa (inget man reflekterar över när klockan bärs) som jag försökt fånga på bild.

Finns i Uppsala/Stockholm för F2F för medlemmar med referenser från tidigare affärer, skickas annars på köparens bekostnad och risk.

Är öppen för bytesförslag i form av Rolex Explorer/5-siffrig DJ, Omega SMP, Tudor BB, självklart med pengar från mitt håll beroende på bytesförslag. Hör gärna av dig om du har ytterligare frågor.

Tack KS för annonsplats!
IMG_3926.jpeg

IMG_3927.jpeg

IMG_3928.jpeg

IMG_3929.jpeg
 
Tillbaka
Topp