• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SLA017 PB5

Vinterdykarn

KS Explorers Club
Pris
27000 SEK
Returpolicy
Om klockan konstateras(med hjälp av AD) vara förfalskning.
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag har en Seiko SLA017 som söker nytt hem.

Den är fullset och uttagen i Finland Januari 2018.
Klockan är i mycket fint skick med små spår av användning. Dokumentation på ursprungligt köp finns.

Modellen är den första reproduktionen (eller kanske snarare en re-interpretation) av Seikos första dykarur från 1965 och begränsad till 2000 ex

Här kommer en länk till Hodinkee som beskriver modellen väl:

Den håller väldigt hög nivå och har Seikos "top of the line" urverk speciellt utvecklat för dykarur (baserat på en kaliber från Grand Seiko)

Priserna på Chrono24 spänner mellan 54 och 69 inom EU (billigast globalt ligger på 40 i USA)

Mitt pris 32000 Prisbumpad 29/11 31000 till 30000 30/11 till 29000 1/12 till 28000 2/12
Prisbumpad till 27000 8/12
Bildbumpad 8/12

Träffas helst F2F i Stockholmsområdet men kan eventuellt skickas efter överenskommelse om fraktsätt.


Min GoodGuys-tråd: https://klocksnack.se/threads/vinterdykarn.136182/
IMG_0288.jpeg
IMG_0331.jpeg
IMG_0324.jpeg
IMG_0323.jpeg
IMG_0332.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp