• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SLA017, prissänkt den 21/4 - Nu 26 000 kr

Jeanis

Omega
Pris
26000
Returpolicy
Ingen retur vid F2F, inom 24 h vid distansköp
Bilder Skickat
  1. Ja
Annat hägrar för mig och därför säljer jag den limiterade nyutgåvan av klassikern “62mas” - en Seiko SLA017 nr 1515 av 2000. Klockan är köpt av mig på Klockmaster Globen i november 2017. Naturligtvis fullset med certifikat. Klockan är sparsamt använd av mig och har möjligen minimala spår på baksidan efter bandbyte. I övrigt nyskick.

Jag har endast använt klockan på en Strapcode-länk och Uncle Seikos tropicband varför originalgummi och originallänk är helt oanvända. Länken är dock kortad men alla länkbitar finns självklart med. Både Strapcode-länken och tropicbandet ingår vid en smidig affär.

Jag föredrar affär F2F i Stockholm men kan skicka klockan mot förskottsbetalning på köparens bekostnad. Oavsett F2F eller om klockan skickas ska betalning ske med Swish.

Ingen retur vid F2F, inom 24 h vid distansköp

Fratello Watches om klockan: https://www.fratellowatches.com/seiko-sla017-diver/

IMG_20171208_142214.jpg
IMG_20171208_182200.jpg

Pris: Tidigare 29 000 kr, nu 26 000 kr
 
Senast ändrad:
Topp