• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SLA017

kanjiboy

Cartier
2-Faktor
Pris
32000kr
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS,

Jag lägger ut min Seiko SLA017 som knappast behöver någon introduktion. Klockan är uttagen hos AD i april 2019 och den är i väldigt bra skick. Den håller tiden som den ska och det enda jag har att anmärka på är att det är lite swirls på den delen av länken där dykarförlängningen sitter. Jag har försökt få med det på bild men det var inte helt lätt att fotografera.
Klockan levereras fullset med stämplat cert, instruktionsbok, länk samt ett Seiko gummi. Vid smidig affär kan jag även slänga med ett 19mm Tropic från Uncle Seiko som gör sig väldigt bra på klockan.
Pris 32000kr.
Betalning sker via swish.
För f2f finns jag och klockan i GBG men annars kan den skickas på köparens bekostnad. Jag kan även tänka mig att köra några mil (ca15 mil enkel väg) och leverera klockan om det skulle vara så att köparen vill det.

Hälsningar Tim

249C5472-1984-4C96-9485-4B1DC7930F5E.jpeg
FCADB1AD-E28D-48C4-AB93-6507AE948654.jpeg
AE3C3493-25E4-4A61-B8C5-DBD187E59609.jpeg
DFCFEABD-41EE-47A5-9785-507A6A942C62.jpeg
 
Topp