• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko SLA021

Blackpercy

Silver
2-Faktor
Pris
18000
Returpolicy
Ingen retur om inget annat överenskommits.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en modern klassiker i form av SLA021, även kallad MM300.

Massiv klocka som jag älskar, säljer primärt för att skaffa en annan variant av MM300.

Har tuffa egenskaper såsom keramisk bezel, safirglas, monocoq-boett och ett high-end urverk. Dessutom rejäl närvaro på armen utan att bli klumpig.

Klockan i överlag fint skick, bezel har fått lite skrap kl 12 som även syns på lumetriangeln, annars är den i gott bruksskick. Som vanligt ser det klart värre ut på bild än i verkligheten då det knappt syns. Ser ju som vanligt efter att jag publicerat bilderna att jag inte putsat den speciellt bra. :/

Kommer självklart fullset med extra länkbitar, gummiband och box med cert. Utplockad 2021.

Ingår gör även en beads of rice-länk från Uncle Seiko som är i princip i nyskick. Tyvärr ingen bild på denna, men den är riktigt fin på klockan.

Kan ta byten i form av MM300 i annan färg eller billigare dykare av annat märke.

Finns i Huddinge eller skickas på min bekostnad.
IMG_8553.jpeg
IMG_8554.jpeg
IMG_8555.jpeg
IMG_8556.jpeg
IMG_8559.jpeg
IMG_8560.jpeg
IMG_8557.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp