• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Seiko SLA037

ybey

Basic
Pris
45
Returpolicy
Nej, då klockan är under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
SLA037J1 är en remake av Seikos ikoniska 62MAS-dykare från 1965. Med GS High-beat urverk, en kompakt boett på 40 mm i korrosionsbeständigt ”Ever Brilliant” stål, safirglas och 200 m vattentäthet gör den här pjäsen sig perfekt för både äventyr och vardag.

Kommer komplett med box, kvitto både på köp och reparation/service (34K), samt SLA017 länk i använt skick.

Klockan är oanvänd sen jag fick tillbaka den, men vid en närmare översyn så ser jag en liten hairline precis vid kronan, syns på en av bilderna, men i övrigt ska den vara i absolut toppskick och 12 månaders garanti från datum för uthämtning, som var i förra veckan tror jag.

Köpt på forumet för 43k tror jag, önskar 45k för den.

Annonsen kan ev. Dyka upp på andra annonsplatser också.

Bilagor

• IMG_0087.jpeg
    IMG_0087.jpeg
    450 KB · Visningar: 2
  • IMG_0088.jpeg
    IMG_0088.jpeg
    425.8 KB · Visningar: 1
  • IMG_0086.jpeg
    IMG_0086.jpeg
    387.2 KB · Visningar: 1
  • IMG_0085.jpeg
    IMG_0085.jpeg