• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Seiko Avslutad Seiko sla073

Lundgren🥊

Guld
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
20000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
En Seiko Sla073 med 8L35 urverket säljes, denna modell går inte att jämföra med en "vanlig" Seiko utan detta är nästan på GS nivå! En "Highend" Seiko helt enkelt 😊
Klockan är uttagen juni 2024 i Seiko och Grand Seikos egna butik i Doha, Qatar. Fullsett och fungerar felfritt och om jag har förstått det rätt så ska den även ha internationell garanti kvar. Klockan är nästintill i nyskick, hittar inget direkt att anmärka på.

Pris 20000kr inklusive rek värde frakt

Jag förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen då jag egentligen tycker om den väldigt mycket men självklart inte under pågående försäljning.

Lägger in några bilder, men eftersom jag är en dålig fotograf som inte gör klockan rättvis så länkar jag till tidigare annons då klockan är i samma skick. @-RI- kan verkligen ta bra bilder! 😊 Självklart har jag hans godkännande 👍
Skrolla ner i annonsen.

Referenser finns det gott om😊

Tack KS för ett kanon forum samt möjlighet till att annonsera! 😀

IMG20250526185917.jpg
IMG20250526190158.jpg
IMG20250526190019.jpg
IMG20250526185940.jpg
IMG_20250526_190714.jpg

Grym lume! 😀
IMG20250526200349.jpg

IMG20250526200425.jpg

Senast ändrad: