- Pris
- 20000
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
En Seiko Sla073 med 8L35 urverket säljes, denna modell går inte att jämföra med en "vanlig" Seiko utan detta är nästan på GS nivå! En "Highend" Seiko helt enkelt 
Klockan är uttagen juni 2024 i Seiko och Grand Seikos egna butik i Doha, Qatar. Fullsett och fungerar felfritt och om jag har förstått det rätt så ska den även ha internationell garanti kvar. Klockan är nästintill i nyskick, hittar inget direkt att anmärka på.
Pris 20000kr inklusive rek värde frakt
Jag förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen då jag egentligen tycker om den väldigt mycket men självklart inte under pågående försäljning.
Lägger in några bilder, men eftersom jag är en dålig fotograf som inte gör klockan rättvis så länkar jag till tidigare annons då klockan är i samma skick. @-RI- kan verkligen ta bra bilder!
Självklart har jag hans godkännande 
klocksnack.se
Skrolla ner i annonsen.
Referenser finns det gott om
Tack KS för ett kanon forum samt möjlighet till att annonsera!
Grym lume!
monochrome-watches.com

Klockan är uttagen juni 2024 i Seiko och Grand Seikos egna butik i Doha, Qatar. Fullsett och fungerar felfritt och om jag har förstått det rätt så ska den även ha internationell garanti kvar. Klockan är nästintill i nyskick, hittar inget direkt att anmärka på.
Pris 20000kr inklusive rek värde frakt
Jag förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen då jag egentligen tycker om den väldigt mycket men självklart inte under pågående försäljning.
Lägger in några bilder, men eftersom jag är en dålig fotograf som inte gör klockan rättvis så länkar jag till tidigare annons då klockan är i samma skick. @-RI- kan verkligen ta bra bilder!

Avslutad - Seiko Speedtimer SSC947P1 - PB
Seiko Speedtimer SSC947P1 "Pogue" Testad ett par tillfällen, mycket fint skick. Fullset, köpt hos AD i sverige 2024-10-24. Pris: 5700 inkl frakt. ___________________________________________________________ (SÅLD) Seiko Prospex SLA073 ‘Cave Diving’ 1968 Diver’s Modern Re-Interpretation...

Referenser finns det gott om

Tack KS för ett kanon forum samt möjlighet till att annonsera!

Grym lume!

Introducing: Seiko Prospex 1968 Diver Modern Re-Interpretation SLA073 (Live Pics & Price)
The new Seiko Prospex Diver SLA073 is a modern take on the fabled 1968 diver, with a cool texture and gradient effect on the dial.

Senast ändrad: