• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Seiko SNA414 (Guldkronograf) BILLIGT

Pris
2000
Returpolicy
Nej, klockan är mint och länken oanvänd
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer denna som jag nyligen köpt här på KS då det är stål som gäller för mig framöver. Lägger guld på hyllan till vardags. Denna behöver ingen längre beskrivning då den är i toppskick och kommer på ett kvarnsjö läder enl. bild och guldlänk som är helt oanvänd.

Ber om ursäkt för bara en bild men Google finns och klockan är som sagt i toppskick. Är du seriöst intresserad tar jag fler bilder och mailar. BVSA

Frakt tillkommer på 200 kr då jag är utanför sverige.
 

Bilagor

  • IMG_1242.jpeg
    IMG_1242.jpeg
    241 KB · Visningar: 16
Topp