• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko SNDA65

Erikd

Basic
Pris
850
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Drömmer du om en IWC Top Gun men känner att den där keramiska boetten springer iväg lite i pris? Frukta inte längre ty räddningen är här: Seiko SNDA65! En härlig svart klocka med lite flygar-känsla. Klockan mäter 44mm, är 12mm tjock och sportar 22mm band. Inuti tickar ett kvartsurverk på likt ett kvartsurverk ska. Jag har inte mätt gångavvikelse men inte heller märkt någon. Jag köpte klockan under sommaren 2015 och den är sparsamt använd i rotation med ett flertal andra klockor. Den levereras på svart original tygband tillsammans med ett grönt Morellato Cordura samt ett svart racing i läder. Originalboxen medföljer.

Vid fotograferingen upptäckte jag en minimal repa i glaset. Den är väldigt tunn och som sagt inget jag tidigare märkt.

Jag kan tänka mig att byta mot klockarmband i :
- svart stingrock 16mm,
- brun croco 20mm,
- Omega clasp till Speedmaster .005,
- Färgglad G-Shock, eller
- Ge ett förslag på något roligt!

Vi kör en liten prisbump! Nytt pris: 850kr! (tidigare: 1000kr)

Klockan finns i Malmö för den som vill träffas F2F och jag jobbar då och då i Stockholm och kan träffas där. Priset inkluderar frakt i postens vaderade kuvert.
SNDA65-5.jpg

SNDA65-1.jpg

SNDA65-2.jpg

SNDA65-3.jpg

SNDA65-4.jpg

SNDA65-7.jpg

Bilagor

• SNDA65-6.jpg
    SNDA65-6.jpg
    299.8 KB · Visningar: 10
  • 0FE11386-BA04-49BA-9EC0-D42E0452CDC1.jpeg
    0FE11386-BA04-49BA-9EC0-D42E0452CDC1.jpeg