• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko SNE569 Solar dykare

1965ek

Diamant
2-Faktor
Pris
3200 -> 2700
Returpolicy
Båda ska vara nöjda
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu är en smidig dykare. 38,5mm och 10,6mm tunn. Teknisk information nedan. I priset ingår det på bilderna, inklusive ett Hirsch Pure. Låset är utbytt till ett smidigare från Miltat. Original följer med. Klockan är uttagen 4/11 2021 av första ägaren. Certet är stämplat men finns inget datum. Jag är ägare nummer två. Klockan är i mycket fint skick, sällan använd, och har bara lättare spår av användning. Linjerar och sekundvisaren träffar index bättre än det mesta från Seiko. Urtavlan och vridringen ser nästan svarta ut på bilderna men har blå toner, speciellt vridringen. Se länken nedan. Rek från mig ingår.

Edit. Vid närmare inspektion har jag upptäckt ett lite skav på övre högra bandhornet. Lagt in en närbild på detta. Sedan är vridringen trögare än önskat men klickar och fungerar som den ska.
Jag hyvlar av en femhundring pga av detta. Så 3200 -> 2700kr skickat.
IMG_1321.jpeg
IMG_1325.jpeg
IMG_1326.jpeg
IMG_1327.jpeg
IMG_1328.jpeg
IMG_1322.jpeg
IMG_1324.jpeg
IMG_1323.jpeg

IMG_1332.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp