- Pris
- 3200 -> 2700
- Returpolicy
- Båda ska vara nöjda
- Bilder Skickat
- Ja
Till salu är en smidig dykare. 38,5mm och 10,6mm tunn. Teknisk information nedan. I priset ingår det på bilderna, inklusive ett Hirsch Pure. Låset är utbytt till ett smidigare från Miltat. Original följer med. Klockan är uttagen 4/11 2021 av första ägaren. Certet är stämplat men finns inget datum. Jag är ägare nummer två. Klockan är i mycket fint skick, sällan använd, och har bara lättare spår av användning. Linjerar och sekundvisaren träffar index bättre än det mesta från Seiko. Urtavlan och vridringen ser nästan svarta ut på bilderna men har blå toner, speciellt vridringen. Se länken nedan. Rek från mig ingår.
Edit. Vid närmare inspektion har jag upptäckt ett lite skav på övre högra bandhornet. Lagt in en närbild på detta. Sedan är vridringen trögare än önskat men klickar och fungerar som den ska.
Jag hyvlar av en femhundring pga av detta. Så 3200 -> 2700kr skickat.
www.seikowatches.com
Edit. Vid närmare inspektion har jag upptäckt ett lite skav på övre högra bandhornet. Lagt in en närbild på detta. Sedan är vridringen trögare än önskat men klickar och fungerar som den ska.
Jag hyvlar av en femhundring pga av detta. Så 3200 -> 2700kr skickat.
SNE569 | Seiko Watch Corporation
Seiko is one of the few fully integrated watch manufactures. We design and develop our own movements using leading-edge technology.
Senast ändrad: