• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SNJ033

Blackpercy

Silver
2-Faktor
Pris
4200
Returpolicy
Ingen retur om inget annat överenskommits.
I princip helt ny Seiko SNJ033 som kallas New Arnie. En uppgraderad version av den ny-release som gjordes för några år sedan.

Inköpt 23/5 och testad några dagar. Tycker den är skitgrym, men min bättre hälft avskydde den. Då jag inte orkar ta fighten om hur grym den är så säljer jag den istället till fördel för nåt mindre uppseendeväckande.

Soldriven quartz. Fläskiga mått som kanske avskräcker men har kort lug-to-lug vilket gör att den känns som en Tuna på armen. Riktigt bekväm på min 17,5 cm handled.

Kommer fullset med länk (kortad i butik och använd en eftermiddag) och ett Seiko originalgummi i bra skick som jag slänger med. Självklart med cert stämplat av svensk AD och box. Dessutom fulladdad så den går att använda i mörker i några månader framöver.

Hittar inga spår av användning på den, men jag har haft den på armen ett par dagar, så jag utesluter inte möjligheten till någon hairline här eller där.

Vill du inte ha gummit så plockar jag bort det och tar 4000 för den istället. Halva nypriset för en i princip ny klocka.

Kan tänka mig delbyten i främst form av färgglad dykare från micromärke. :)

Skickas på min bekostnad.

IMG_5570.jpeg
IMG_5571.jpeg
IMG_5572.jpeg
IMG_5577.jpeg

1716812190999.png
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp