• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SNKN01 är...

  • ... skönt snygg

    Röster: 10 55.6%
  • ... fulsnygg

    Röster: 5 27.8%
  • ... ful som stryk

    Röster: 1 5.6%
  • ... en udda fågel

    Röster: 2 11.1%

  • Totala väljare
    18

parasec

Rolex
2-Faktor
Säljer min Seiko SNKN01 (från Retro Classic Collection) på originalläder då den under de senaste månaderna har trängts undan av andra klockor. Den kommer inklusive box, tag och kort (dock ostämplat). Klockan har uppvisat - i min mening och med tanke på urverket - otrolig tidshållning på ca 3-6s/d (mätningar har gjorts regelbundet med appen WatchCheck).
Klockan är i väldigt bra skick - kan inte se några repor eller andra skavanker - och har en underbar sunburst-aktig tavla vilket jag hoppas framgår av bilderna. Den är hela 45 mm men bärs enligt min åsikt mindre.

Lite lånad fakta från nätet:
Glass Hardlex Crystal Glass
Movement New Automatic Cal. 7S26, 21 Jewels, Made in Japan
Drive System Self Winding
Running Time 40 hours
Water Resistant 50 meters
Case Diameter 45.00 mm
Case Thickness 13mm
Case back Screwed See-thru Case back

Pris: 950 kr inklusive spårbar frakt (köparen lägger till extra för REK). Swish föredras.
Retur: Nej, förutom om något jag beskrivit skulle vara helt uppåt väggarna.
Byten: Kanske - testa mig.
(Referenser har jag en del i min tråd)

Tack KS for annonsplats och ett fenomenalt forum!
2017-07-28 14.10.21.jpg
2017-08-02 13.33.50.jpg
2017-07-28 15.18.37.jpg
2017-09-01 10.38.27.jpg
 
Topp