• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko snxj90 - mycket ovanlig

Maer

Basic
Pris
2000kr
Returpolicy
Ingen retur så länge vi inte kommit överens om något annat.
Bilder Skickat
  1. Ja
Tänkte sälja av denna pärla då jag inte använder den och behöver få loss lite pengar för kommande service (klockkontot börjar bli tomt). Det är alltså en Seiko snxj90, det är en modell som gått ur produktion och inte gått att få tag på nya på ett par år. Har inte heller sett någon begagnad ute för försäljning någonstans.

*Klockan är i grymt bra skick.
*Länken är oanvänd.
*Drar man upp klockan ordentligt så går den 30sec fort på ett dygn (senaste mätning). Går självklart reglera den så den går bättre om intresse finns för det.
*37mm (bärs som en datejust)
*20mm bandbredd
*Fullset

20180526_195508.jpg
20180526_195534.jpg
20180526_195722.jpg

Sätter priset till 2000 då vet jag inte om jag ligger galet lågt eller lågt. Skulle nog tro det är väldigt billigt för dessa. Finns som sagt inga referenser över huvud taget så svårt att sätta priset.

Dessa bilder endast för inspiration. Endast länk ingår.
20180526_203537.jpg
20180526_203554.jpg
20180526_203610.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp