• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SNXS77K

Boothroyd

Omega
Pris
990
Returpolicy
24h
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag har en härlig Seiko SNXS77K med argumenterbart den snyggaste urtavlan man kan få från en klocka under 5 000:-, dessvärre får den alldeles för lite användning så tänkte byta den mot en beater.

Inköpt Juli 2018 av mig och har använt sparsamt, orginallänken är oanvänd. Klockan är mycket bra skick och jag kan inte hitta någora märken eller hairlines annat än på undersidan av luggarna från bandbyten som även där är väldigt lätta. (Se bild)
Skickar även med ett blått Hirsch 18mm läderband i storlek M (se bild)
Jag har ej mätt tidshållning men jag har aldrig märkt något avvikande än vad man kan förvänta sig från 7s26 urverken.
Kommer komplett med låda, papper etc.

Pris: 990:- inkl frakt. Allt är diskuterbart men skambud kommer ignoreras.

IMG-0670.jpg


IMG-0672.jpg


IMG-0674.jpg


IMG-0675.jpg


IMG-0676.jpg





Tänkbart byte:
Tiger Concept Submariner.

Länk eller ej är mindre viktigt, jag lägger vikt på att urverket tickar som det ska. Tittar även efter klockor som är omoddade. Notera att jag är lite kräsen gällande modeller, urtavlor etc men är för mycket för att skriva här. Kom med förslag på vad du har istället och se om jag nappar.
Snow flake visare är ej av intresse, inte heller andra modeller, gmt's eller dylik.
Jag kan vara beredd på att lägga in några kr emellan beroende på vad du har att erbjuda.

mini-5508M-lb.JPG


5513v2-7928s-bracelet.jpg
 
Senast ändrad:
Topp