• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Seiko SNZD81

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Förbannat! Den stod som "new" på 21jewels.com men gick inte att beställa.

Bumpar istället.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Bumpar och pingar Af Sjodahl och hoppas på lite tur. :wideyed:



Hallå Eurenius!

Har så svårt och skilja mig från klockorna jag köper, och tyvärr så är det lika med denna Seiko. Nu är det ju tom svårt och få tag i någon om man nu skulle ångra sig. Men jag lovar att du har första tjing på klockan om jag nu skulle komma på andra tankar. Men jag lovar att hålla öron och ögon öppna ifall jag ser eller hör någonting.

Lycka till med sökandet ;)

Mvh // Af Sjodahl
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Hallå Eurenius!

Har så svårt och skilja mig från klockorna jag köper, och tyvärr så är det lika med denna Seiko. Nu är det ju tom svårt och få tag i någon om man nu skulle ångra sig. Men jag lovar att du har första tjing på klockan om jag nu skulle komma på andra tankar. Men jag lovar att hålla öron och ögon öppna ifall jag ser eller hör någonting.

Lycka till med sökandet ;)

Mvh // Af Sjodahl

Jag förstår :)
Drog en chansning bara. :)
 

rogart-63

Patek
SCWF kanske. Lägg in en förfrågan i trading post. SCWF är ett forum för. Seiko&Citizen watches. Finns på tapatalk. Annars sök på google.
 
Topp