• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Solar Tuna - SNE518

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Pris
2800
Returpolicy
Om något inte stämmer överens med beskrivningen i annonsen
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en Seiko SNE518. Klockan är moddad med stålshroud från Yobokies och originalkrona från SNE497. Arbetet är utfört av Klockmäster Globen (kvittot finns dock inte). Originalshroud och krona följer givetvis med.

Certet är daterat november 2018. Klockan är använd ett fåtal gånger i min ägo. Jag skulle säga att skicket är väldigt bra. Det förekommer säkert någon hairline, men inga djupare repor eller dings. Notera att ytterkartongen i papp är lite bucklig och missfärgad. Köpt här på forumet. Länk till föregående säljares annons med lite mindre tråkig text: https://klocksnack.se/threads/seiko-solar-tuna-sne518-prisbump-28-5.132563/

Frågor via PM.

Pris: 2800 SEK
Affär: F2F dagtid i centrala Malmö eller skickat. Jag bjuder på frakten vid smidig affär.
Betalning: Swish. Förskott om klockan ska skickas.
Retur: Om något inte stämmer överens med beskrivningen i annonsen
Referenser: https://klocksnack.se/threads/urfunktion.35245/#post-2214908
Byten: Inte för tillfället

Tack KS för annonsplats!

Bilder
SNE518_1.jpg
SNE518_2.jpg
SNE518_3.jpg
SNE518_4.jpg
SNE518_5.jpg
SNE518_6.jpg
:
SNE518_0.jpg
 
Senast ändrad:
Topp