• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Seiko spb 239

hepanter

Pandion
2-Faktor
Pris
6950PB--->6750
Returpolicy
Ja om något inte skulle stämma med annonsbeskrivning, bägge parter ska vara nöjda
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej har nu bestämt mig för att låta denna fina Seiko spb 239 att gå från samlingen.
Inköpt från optura Nordic i juni 2023,, finns inget certifikat med men däremot, en bekräftelse via mail utskrivet på ett A4 ark från optura Nordic att klockan är köpt av dom i juni 2023 då tidigare ägare ville ha det från ursprungsköparen.
Med följer även ett kvitto på service från 2024 då urverk och packningar verkar ha bytts ut.
Kommer med original gummi och en fantastisk fin uncel Executive länk som jag köpt till själv extra länkbitar medföljer
Klockan har använt sparsamt i rotation med mina andra klockor. Har inte märkt något onormalt avvikande på urverket
Klockan skick skulle jag säga är väldigt bra inget att anmärka på Finns säkert något litet spår av användning någonstans givetvis men inget att anmärka på väldigt bra skick skulle jag säga. låter bilderna får vara en del av beskrivning och skicket

32425.jpg
32426.jpg
32427.jpg
32428.jpg
32429.jpg
32430.jpg
32431.jpg
32432.jpg
32434.jpg
32435.jpg
32438.png
32422.jpg