Lavatt
Basic
- Pris
- 5500
- Returpolicy
- Ej vid F2F, vid post erbjuds 24h inspektion.
- Bilder Skickat
- Ja
Hallådär!
Säljer nu en Seiko SPB117 då vi inte alls matchade. Köptes av annan medlem här på KS för en månad sen som i sin tur köpte den från svensk AD i februari 2020.
Skriver som den tidigare ägaren:
39.5mm, 70h gångreserv, 200m WR med skruvad krona.
Den är i gott skick men finns en del hairlines på länk och spänne. Kommer fullset samt med en oanvänd jubileelänk köpt från ebay.
Kan mötas F2F i Sthlm men även skickas genom riket där köparen står för frakten.
Länk till tidigare annons:
(Då jag inte är den vassaste på att fota så rekomenderar jag att kika in den tidigare ägarens bilder. Skicket är detsamma då jag inte burit klockan mer än 30 minuter totalt efter köpet)
Tidingare referenser:
Stort tack till KS för annonsplats!
Säljer nu en Seiko SPB117 då vi inte alls matchade. Köptes av annan medlem här på KS för en månad sen som i sin tur köpte den från svensk AD i februari 2020.
Skriver som den tidigare ägaren:
39.5mm, 70h gångreserv, 200m WR med skruvad krona.
Den är i gott skick men finns en del hairlines på länk och spänne. Kommer fullset samt med en oanvänd jubileelänk köpt från ebay.
Kan mötas F2F i Sthlm men även skickas genom riket där köparen står för frakten.
Länk till tidigare annons:
Avslutad - Seiko SPB117 (Svart Alpinist)
Hej, Pga annat spontanköp så får den här lämna. Köpt av mig från svensk AD I januari 2020. 39.5mm, 70h gångreserv, 200m WR med skruvad krona. Jag har använt klockan i rotation med andra, den är i gott skick men finns en del hairlines på länk och spänne. Kommer fullset samt med en oanvänd...
klocksnack.se
(Då jag inte är den vassaste på att fota så rekomenderar jag att kika in den tidigare ägarens bilder. Skicket är detsamma då jag inte burit klockan mer än 30 minuter totalt efter köpet)
Tidingare referenser:
Lavatt
Har du köpt något av mig, eller sålt mig något? Skriv gärna en rad hur upplevelsen var!
klocksnack.se
Stort tack till KS för annonsplats!