• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko SPB117 (Svart Alpinist)

Lavatt

Basic
Pris
5500
Returpolicy
Ej vid F2F, vid post erbjuds 24h inspektion.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hallådär!

Säljer nu en Seiko SPB117 då vi inte alls matchade. Köptes av annan medlem här på KS för en månad sen som i sin tur köpte den från svensk AD i februari 2020.

Skriver som den tidigare ägaren:
39.5mm, 70h gångreserv, 200m WR med skruvad krona.
Den är i gott skick men finns en del hairlines på länk och spänne. Kommer fullset samt med en oanvänd jubileelänk köpt från ebay.

Kan mötas F2F i Sthlm men även skickas genom riket där köparen står för frakten.

Länk till tidigare annons:

(Då jag inte är den vassaste på att fota så rekomenderar jag att kika in den tidigare ägarens bilder. Skicket är detsamma då jag inte burit klockan mer än 30 minuter totalt efter köpet)

Tidingare referenser:

Stort tack till KS för annonsplats!

IMG_0183.jpg

IMG_0177.jpg
IMG_0178.jpg
IMG_0181.jpg

Bilagor

• IMG_0182.jpg
    IMG_0182.jpg
    726.6 KB · Visningar: 27
Tillbaka
Topp