• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SPB121J1

Fluve

Basic
Pris
4250 sek
Returpolicy
Om något skulle vara fel inom 24h
Önskar byta min gröna Alpinist mot en vit eller blå Christopher Ward C63 Sealander eller en Seiko sharp-edged series, peng upp från mig.


Klockan är inköpt av mig via Kaplans sommaren 2022 och i certet står det att den är från 2021.

Den är i bra skick med vissa hairlines på polerade ytor samt ett märke på glasringen mellan kl 2 och 3, märket syns i vissa vinklar och är svårt att fota men försökte mitt bästa.
DSC_0821.JPG DSC_0814.JPG

Klockan kommer på orginalläder som även det är i bra skick. Utöver det så fortar den sig ~20sek men har bra beat error så bör räcka med en ruckning.

Kommer med allt jag fick från Kaplans vilket är cert, manual, klocka och en låda som tyvärr inte är original.

En slant upp från min sida förväntar jag mig.
DSC_0813.JPG DSC_0815.JPG DSC_0817.JPG DSC_0818.JPG DSC_0819.JPG DSC_0820.JPG
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp