• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SPB143 (nov -21)

Crane

Panerai
Pris
8500
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Snabbare än förväntat åker denna ut på försäljning. En chunky skönhet som jag har dragit som min (nästan) enda dinka sen inköp för två månader sen.

Toppskick (ja, det finns såklart mindre spår av användning men vi pratar ju knappast ngn ålder på den här), alla tillbehör = fullset, +28sec på 26 dagar, osv.

Kan skickas och mottagare väljer med fördel vilken frakt hen vill ha och betalar även för den. Som alternativ finns möjlighet till upphämtning och då i centrala Sthlm. Swish gäller som betalning för bägge alternativ (finns det ens kontanter längre?).

Omdömen finns det däremot, och nästan en hel drös om man mot förmodan känner sig osäker på mig som försäljare ;)

B4F7CA22-66E6-494D-A0C0-8E033118B468.jpeg
2AF3A39F-7967-495F-B5C4-6BE999835191.jpeg

20EF6AD0-623E-44C9-A36F-FD978F735CB7.jpeg
D054E211-7B1F-4DF3-9F8F-2DB388DDF4CF.jpeg


Tack KS för annonsplats!

Väl mött,
Crane
 
Senast ändrad:
Topp