- Pris
- 6700
- Returpolicy
- Ingen retur om inte annat avtalas
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer min seiko SPB143 för att göra plats för nytt.
Har ägt klockan sedan 2021 men har används sparsamt i rotation med andra klockor.
Håller tiden typiskt 6r35 uppskattar den håller tiden inom seikos spec vid användning men varierar beroende på hur man vilar klockan.
Gångreserven var 62h sist jag kollade.
Startar inte alltid vid enbart uppvridning utan kräver oftast att man skakar till den så hoppar den ingång eller ibland när man drar in och ut kronan. Skickades in till seiko för linjering av bezel och frågade då angående att den ej ibland startar endast vid vridning av kronan men fick till svar att det var normalt.
Skick 8,5 finns en ding på bezeln(se bild) I övrigt har diashield gjort sitt och hållit klockan i fint skick.
Länken är komplett och har endast mindre hairlines.
Fullsett med box och cert.
Finns i Piteå för f2f men kan skickas på köparens risk/bekostnad.
Byten: inget specifikt för tillfället skicka förslag så tar vi det därifrån
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen men ej under pågående affär.
Pris7000kr 6700kr
Har ägt klockan sedan 2021 men har används sparsamt i rotation med andra klockor.
Håller tiden typiskt 6r35 uppskattar den håller tiden inom seikos spec vid användning men varierar beroende på hur man vilar klockan.
Gångreserven var 62h sist jag kollade.
Startar inte alltid vid enbart uppvridning utan kräver oftast att man skakar till den så hoppar den ingång eller ibland när man drar in och ut kronan. Skickades in till seiko för linjering av bezel och frågade då angående att den ej ibland startar endast vid vridning av kronan men fick till svar att det var normalt.
Skick 8,5 finns en ding på bezeln(se bild) I övrigt har diashield gjort sitt och hållit klockan i fint skick.
Länken är komplett och har endast mindre hairlines.
Fullsett med box och cert.
Finns i Piteå för f2f men kan skickas på köparens risk/bekostnad.
Byten: inget specifikt för tillfället skicka förslag så tar vi det därifrån
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen men ej under pågående affär.
Pris
Bilagor
Senast ändrad: