- Pris
- 7499kr
- Returpolicy
- Nej.
- Bilder Skickat
- Ja
SÅLD!
Hej,
Säljer nu denna fina och eftertraktade Seiko SPB143 (Gen 1 = ingen ful lume vid klockan 3).
Utplockad 2020, fullset med cert och box + extra länkar och mycket bra skick överlag, finns dock spår av ”deskdives” på låset, se bilder.
Allt linjerar rätt på denna Seiko vad jag kan se!
Har ingen tillgång till en timegrapher så kan bara ge en ungefärlig mätning på ca -15-20 sek/dygn i genomsnitt efter att ha burit den på vänster handled i 3 dygn och lagt ifrån mig den över natten med urtavlan uppåt. Gångreserven efter dessa 3 dagars användning låg mellan 50-60 h.
Ej intresserad av byten då pengarna ska vidare till nästa köp.
Mina referenser hittar du här.
Pris: 7799 kr inklusive spårbar och försäkrad frakt i rekommenderat brev.
Betalning sker via Swish.
Hör av dig om du undrar något mer!
Med vänlig hälsning
Lucas Eklund
Hej,
Säljer nu denna fina och eftertraktade Seiko SPB143 (Gen 1 = ingen ful lume vid klockan 3).
Utplockad 2020, fullset med cert och box + extra länkar och mycket bra skick överlag, finns dock spår av ”deskdives” på låset, se bilder.
Allt linjerar rätt på denna Seiko vad jag kan se!
Har ingen tillgång till en timegrapher så kan bara ge en ungefärlig mätning på ca -15-20 sek/dygn i genomsnitt efter att ha burit den på vänster handled i 3 dygn och lagt ifrån mig den över natten med urtavlan uppåt. Gångreserven efter dessa 3 dagars användning låg mellan 50-60 h.
Ej intresserad av byten då pengarna ska vidare till nästa köp.
Mina referenser hittar du här.
Pris: 7799 kr inklusive spårbar och försäkrad frakt i rekommenderat brev.
Betalning sker via Swish.
Hör av dig om du undrar något mer!
Med vänlig hälsning
Lucas Eklund
Senast ändrad: