- Pris
- 2000 kr & 7500kr
- Returpolicy
- Om något är på tok!
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Säljer nu två Seikos (SPB143 såld). Båda två är köptas sprillans nya av mig & kommer fullset. Mer info nedan.
Jag är ganska ny medlem på KS & har således inte hunnit med så många affärer, men ett par referenser finns i min GG-tråd. Vi tar en dialog kring hur affären ska gå till för att båda parter ska känna sig trygga
Seiko 5 Sports (ref SRPK33). Klockan är köpt ny av mig i juli ifjol. Kommer Fullset med stämplat cert.
Säljes då den inte används. Väldigt lite använd & i superfint skick, på sin höjd lite tunna hairlines i starkt ljus. Färgen på tavlan är höjdpunkten på denna klocka, grymt fin.
Pris: 2000:- + valfri frakt.
Hör gärna av dig vid funderingar!
Tack Klocksnack för ett fint forum & för möjligheten att annonsera.
Säljer nu två Seikos (SPB143 såld). Båda två är köptas sprillans nya av mig & kommer fullset. Mer info nedan.
Jag är ganska ny medlem på KS & har således inte hunnit med så många affärer, men ett par referenser finns i min GG-tråd. Vi tar en dialog kring hur affären ska gå till för att båda parter ska känna sig trygga
Först ut är Seiko SPB143. Köpt i februari 2023. Inte mycket använd & är således i fint skick. Jag hittar lite hairlines när jag synar den i starkt ljus, svåra att få på
bild men har gjort vad jag kan.
”Rätt” Gen på denna, utan lumeklumpen kl 3.
SÅLD
bild men har gjort vad jag kan.
”Rätt” Gen på denna, utan lumeklumpen kl 3.
SÅLD
Seiko 5 Sports (ref SRPK33). Klockan är köpt ny av mig i juli ifjol. Kommer Fullset med stämplat cert.
Säljes då den inte används. Väldigt lite använd & i superfint skick, på sin höjd lite tunna hairlines i starkt ljus. Färgen på tavlan är höjdpunkten på denna klocka, grymt fin.
Pris: 2000:- + valfri frakt.
Hör gärna av dig vid funderingar!
Tack Klocksnack för ett fint forum & för möjligheten att annonsera.
Senast ändrad: