• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko SPB143

viwe

Silver
2-Faktor
Pris
6000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags att låta denna härliga dykare lämna för nya äventyr.
Passa på att införskaffa en retrodoftande seiko inför sommarens äventyr.

-----------------------------------------------------------------

Seiko spb143 mk1, utan lum kl 3, grå/svart sunburst tavla från 2020, full set.

Har använts dagligen i min ägo under ca 2år. Spår av detta finns vilket återges i bilder.
Glas är helt repfritt och det damm som syns på bilder är spår efter rengöring inför försäljning.
Har ej noterat något avvikande i tidshållningen. Håller tid klart inom spec för urverket.

Kommer med original länk som verkar helt oanvänd, jag har aldrig använt den iaf.
Uncle Seiko 20/16 oyster länk, som är mycket smidig och bekväm.
Uncle Seiko gl831 gummi, som också är mycket smidigt och bekvämt. Kanske bästa som finns till modellen?

Jag monterar det du vill att klockan ska komma på.

Värt att notera är att vridningen ej låser vid visst läge, förmodligen något mekaniskt som går att justera för den händige.
Detta är inget som påverkar dagligt användande vid normalt bruk.

Pris: 6000kr inkl frakt
Ej byten.

IMG_1470.jpeg
IMG_1469.jpeg
IMG_1468.jpeg
IMG_1467.jpeg
IMG_1466.jpeg
IMG_1465.jpeg
IMG_1464.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp