- Pris
- 6000
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Dags att låta denna härliga dykare lämna för nya äventyr.
Passa på att införskaffa en retrodoftande seiko inför sommarens äventyr.
-----------------------------------------------------------------
Seiko spb143 mk1, utan lum kl 3, grå/svart sunburst tavla från 2020, full set.
Har använts dagligen i min ägo under ca 2år. Spår av detta finns vilket återges i bilder.
Glas är helt repfritt och det damm som syns på bilder är spår efter rengöring inför försäljning.
Har ej noterat något avvikande i tidshållningen. Håller tid klart inom spec för urverket.
Kommer med original länk som verkar helt oanvänd, jag har aldrig använt den iaf.
Uncle Seiko 20/16 oyster länk, som är mycket smidig och bekväm.
Uncle Seiko gl831 gummi, som också är mycket smidigt och bekvämt. Kanske bästa som finns till modellen?
Jag monterar det du vill att klockan ska komma på.
Värt att notera är att vridningen ej låser vid visst läge, förmodligen något mekaniskt som går att justera för den händige.
Detta är inget som påverkar dagligt användande vid normalt bruk.
Pris: 6000kr inkl frakt
Ej byten.
Passa på att införskaffa en retrodoftande seiko inför sommarens äventyr.
-----------------------------------------------------------------
Seiko spb143 mk1, utan lum kl 3, grå/svart sunburst tavla från 2020, full set.
Har använts dagligen i min ägo under ca 2år. Spår av detta finns vilket återges i bilder.
Glas är helt repfritt och det damm som syns på bilder är spår efter rengöring inför försäljning.
Har ej noterat något avvikande i tidshållningen. Håller tid klart inom spec för urverket.
Kommer med original länk som verkar helt oanvänd, jag har aldrig använt den iaf.
Uncle Seiko 20/16 oyster länk, som är mycket smidig och bekväm.
Uncle Seiko gl831 gummi, som också är mycket smidigt och bekvämt. Kanske bästa som finns till modellen?
Jag monterar det du vill att klockan ska komma på.
Värt att notera är att vridningen ej låser vid visst läge, förmodligen något mekaniskt som går att justera för den händige.
Detta är inget som påverkar dagligt användande vid normalt bruk.
Pris: 6000kr inkl frakt
Ej byten.
Senast ändrad: