• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Seiko SPB149. PB

Tias.F

Basic
Pris
4500 sek (Tidigare 5000 sek)
Returpolicy
Retur inom 24 timmar om beskrivning av skick ej anses korrekt.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Seiko SPB149 med blå mycket fin sunbursttavla, limiterad utgåva nr 3208/5500. Klockan är flitigt använd under flera års tid så den har spår av användning i form av mindre repor och något lite djupare märke på boettsida, försöker fånga på bild. Vridring centrerar fint.

Klockan kommer med originallåda, cert och originalgummi, AM-länk i oysterstil från Strapcode samt ett näst intill nytt väldigt trevligt wafflestrap. Länk och originalgummi är väl använda och skicket är därefter med en hel del deskdivingrepor osv.

Urverket gick utmärkt tills nyligen då den har börjat sakta sig MINST 60 s/dygn. Detta är också orsaken till att jag säljer den. Kanske är du inte så noga med tidshållningen som jag? :) Jag har haft den inne för ruckning men det hjälper inte.

Storlek och finish på den här klockan är i övrigt väldigt bra imho.

F2F i Boråstrakten med medlemmar med goda referenser alt. skickas på min bekostnad rek. inom Sverige.
IMG_5345.jpg
IMG_4948.jpg
IMG_5039.jpg
IMG_5275.jpg
IMG_5276.jpg
IMG_5277.jpg
IMG_5278.jpg
IMG_5280.jpg

Bilagor

• IMG_5281.jpg
    IMG_5281.jpg
    437.9 KB · Visningar: 1