- Pris
- 8000
- Returpolicy
- Nej, om inget annat explicit överenskommes
- Bilder Skickat
- Ja
Limiterad Seiko SPB213 i superfint skick.
Länken är nästan oanvänd.
Jag kan se några små hairlines på insertet. Dom är i princip osynliga förutom i rätt vinkel och ljus. Jag lyckas inte fånga dom på bild.
Finns minimala märken på baksidan efter bandbyten.
Uttagen 2/6-2021 på Klockmaster fältöversten. Således fortfarande under garantin.
Kommer som fullset med box, manual, certifikat och hangtags.
Klockan är ett riktigt strapmonster och jag har köpt massa olika band som passar klockan, är man intresserad av att köpa till några så säg till, vissa syns i bilderna!
Vill egentligen inte sälja klockan, helt fantastiskt hur färgerna skiftar i ljuset, väldigt levande. Men man måste tyvärr sälja ibland för att testa nytt.
Enda intressanta bytet är Tudor ranger.
Jag har massa goda omdömen från tidigare affärer. Köparen står för frakten.
Länken är nästan oanvänd.
Jag kan se några små hairlines på insertet. Dom är i princip osynliga förutom i rätt vinkel och ljus. Jag lyckas inte fånga dom på bild.
Finns minimala märken på baksidan efter bandbyten.
Uttagen 2/6-2021 på Klockmaster fältöversten. Således fortfarande under garantin.
Kommer som fullset med box, manual, certifikat och hangtags.
Klockan är ett riktigt strapmonster och jag har köpt massa olika band som passar klockan, är man intresserad av att köpa till några så säg till, vissa syns i bilderna!
Vill egentligen inte sälja klockan, helt fantastiskt hur färgerna skiftar i ljuset, väldigt levande. Men man måste tyvärr sälja ibland för att testa nytt.
Enda intressanta bytet är Tudor ranger.
Jag har massa goda omdömen från tidigare affärer. Köparen står för frakten.
Senast ändrad: