- Pris
- 8000 + valfri frakt
- Returpolicy
- Om ngt skulle vara galet löser vi det
- Bilder Skickat
- Ja
Ja ni vet hur det är, man skrollar och helt plötsligt slinter man på köpknappen och råkar klicka hem ytterligare en klocka... Således får denna sommardinka från 2021 lämna som varit i min ägo ca 1,5 år. Har använts periodvis (bla OWG 24) men utöver det väldigt sparsamt. Boetten har 2 dings (se bilder) och några mindre märken på övre vänstra bandhorns polerade parti, dock inte orsakat av mig utan de fanns redan när jag köpte den. Upplever att den håller tiden väl inom specs de gånger jag använt klockan men har inte mätt med något instrument.
Kommer fullset samt med en Z199 länk från Uncle Seiko. Jag har själv ca 18 cm handled och det medföljer 3 extralänkar.
Spec:
Diameter: 41mm
Längd: 47mm
Höjd: 13mm
Bandhornsbredd: 20mm
WR: 200m
Glas: safir
Urverk: 6R35
Gångreserv: 70h
GG-tråd finns här.
Swish is king och kan skickas på köparens bekostnad, alternativt f2f i Malmö för medlemmar med goda referenser. Har du några frågor är det bara att hojta till
Tack till KS för möjlighet att annonsera!
Kommer fullset samt med en Z199 länk från Uncle Seiko. Jag har själv ca 18 cm handled och det medföljer 3 extralänkar.
Spec:
Diameter: 41mm
Längd: 47mm
Höjd: 13mm
Bandhornsbredd: 20mm
WR: 200m
Glas: safir
Urverk: 6R35
Gångreserv: 70h
GG-tråd finns här.
Swish is king och kan skickas på köparens bekostnad, alternativt f2f i Malmö för medlemmar med goda referenser. Har du några frågor är det bara att hojta till
Tack till KS för möjlighet att annonsera!