- Pris
- Olika
- Returpolicy
- Nope
- Bilder Skickat
- Ja
Dags att sälja lite klockor då klocklådan börjar bli full. Köpare står för valfritt porto Fler bilder kan skickas vid behov.
Seiko SPB313 uttagen i april i år. Fullset med låda, manual och cert. Länken använd ett fåtal gånger. (lädret ingår ej) Betydligt högre kvalitet på länken än vad Seiko brukar lyckas med. I mycket bra skick, enstaka ytliga märken på låset vad jag kan se.
7000:-
Seiko Samurai PVD SRPD09K1 Sparsamt använd i fint skick. Riktigt fin blå tavla. Fullset.
3300:- 2900:-
2200:- 1900:-
Omega Seamaster med galet gulnad/patinerad tavla. Personnummer inristat på baksidan. Går säkert att polera bort ifall man stör sig. Min lokala urmakare har satt dit en ny uppdragsbom samt Omegakrona.
3500:- 3000:- SÅLD
Casio Gshock Stålis GM-2100B-4A SÅLD
Klockan som får dig att se rött. Ingen mainstream-dinka. Använd ett tiotal gånger då jag har fler i andra färger.
1300:- (upptäckt repa i glaset kl 7 =) 1000:-
Certina Ladies Diver 100 m. Tickar på som en quartz ska: 600:- 500:-
Anuba, Manuell dykarinspirerad klocka med mörkblå tavla. 500:- SÅLD
Zenith damklocka, automatic med datum ca 25 mm exkl. krona 1000:- 800:-
Vad beträffar vintageklockorna så är servicehistoriken okänd men alla klockor fungerar.
Fler bilder kan skickas vid behov.
Swish gäller och köpare bestämmer fraktsätt alternativt F2F i Nyköping för klocksnackare med goda referenser.
Mina referenser hittar du här: https://klocksnack.se/threads/mr-elcar-referenser.76596/page-2
Tack KS för annonsplats. Med vänlig hälsning, mr.elcar
Seiko SPB313 uttagen i april i år. Fullset med låda, manual och cert. Länken använd ett fåtal gånger. (lädret ingår ej) Betydligt högre kvalitet på länken än vad Seiko brukar lyckas med. I mycket bra skick, enstaka ytliga märken på låset vad jag kan se.
7000:-
Seiko Samurai PVD SRPD09K1 Sparsamt använd i fint skick. Riktigt fin blå tavla. Fullset.
3300:- 2900:-
Seiko Elite Presage Cocktail SRPB41J1 SÅLD
I använt skick. Syns på de polerade ytorna samt en del märken i glaset om man tittar på nära håll. Syns knappt väl på armen. Kommer på brunt läder. Tyvärr ingen låda etc.2200:- 1900:-
Omega Seamaster med galet gulnad/patinerad tavla. Personnummer inristat på baksidan. Går säkert att polera bort ifall man stör sig. Min lokala urmakare har satt dit en ny uppdragsbom samt Omegakrona.
3500:- 3000:- SÅLD
Casio Gshock Stålis GM-2100B-4A SÅLD
Klockan som får dig att se rött. Ingen mainstream-dinka. Använd ett tiotal gånger då jag har fler i andra färger.
1300:- (upptäckt repa i glaset kl 7 =) 1000:-
Certina Ladies Diver 100 m. Tickar på som en quartz ska: 600:- 500:-
Anuba, Manuell dykarinspirerad klocka med mörkblå tavla. 500:- SÅLD
Zenith damklocka, automatic med datum ca 25 mm exkl. krona 1000:- 800:-
Vad beträffar vintageklockorna så är servicehistoriken okänd men alla klockor fungerar.
Fler bilder kan skickas vid behov.
Swish gäller och köpare bestämmer fraktsätt alternativt F2F i Nyköping för klocksnackare med goda referenser.
Mina referenser hittar du här: https://klocksnack.se/threads/mr-elcar-referenser.76596/page-2
Tack KS för annonsplats. Med vänlig hälsning, mr.elcar
Bilagor
Senast ändrad: