- Pris
- 7500
- Returpolicy
- Om överenskommit.
- Bilder Skickat
- Ja
Jag bröt tydligen mot regel 16, så nu är denna ute igen utan något som kan ses som allt för klicklockande i rubriken. Mitt misstag.
Med viss ambivalens får denna testa sina vingar och se om den finner glädje hos någon annan.
Detta är alltså den limiterade specialutgåvan med samma boett som 317 etc. men här i en tavla som är fantastiskt härlig. Känner inte att jag lyckats fånga den på bild, men googla så förstår du. Fortfarande avskalad och toolig, samtidigt som den går till allt och har en viss flärd från urtavlan. Väldigt lätt att gilla sommar som vinter.
Trevliga slimmade mått gör att den bärs oerhört skönt!
Den är i bra skick, inga konstigheter. Mindre spår av användande. Det vanliga. Hairlines på länk och något väldigt litet märke kan hittas för den som söker. Se bilder, en del av beskrivningen.
Kommer med allt, dvs. alla länkbitar, tags, garantikort, låda, oanvänt orginalnato från save the ocean-serien.
Dessa gick på 16k när de kom, men har dumpats till 12k hos gråhandlare.
Jag önskar 7500 kr inklusive frakt och kommer inte bumpa priset över tid.
Inga byten.
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen, den är så jäkla mysig så känns lite svårt att skiljas. Dock ej under pågående affär.
Passar också på att tacka för ett fantastiskt forum!
Med viss ambivalens får denna testa sina vingar och se om den finner glädje hos någon annan.
Detta är alltså den limiterade specialutgåvan med samma boett som 317 etc. men här i en tavla som är fantastiskt härlig. Känner inte att jag lyckats fånga den på bild, men googla så förstår du. Fortfarande avskalad och toolig, samtidigt som den går till allt och har en viss flärd från urtavlan. Väldigt lätt att gilla sommar som vinter.
Trevliga slimmade mått gör att den bärs oerhört skönt!
Den är i bra skick, inga konstigheter. Mindre spår av användande. Det vanliga. Hairlines på länk och något väldigt litet märke kan hittas för den som söker. Se bilder, en del av beskrivningen.
Kommer med allt, dvs. alla länkbitar, tags, garantikort, låda, oanvänt orginalnato från save the ocean-serien.
Dessa gick på 16k när de kom, men har dumpats till 12k hos gråhandlare.
Jag önskar 7500 kr inklusive frakt och kommer inte bumpa priset över tid.
Inga byten.
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen, den är så jäkla mysig så känns lite svårt att skiljas. Dock ej under pågående affär.
Passar också på att tacka för ett fantastiskt forum!
Bilagor
-
20250828_153946.jpg360.8 KB · Visningar: 1
-
20250828_154120.jpg453.7 KB · Visningar: 1
-
20250828_153831.jpg341.5 KB · Visningar: 1
-
20250828_153805.jpg355.7 KB · Visningar: 1
-
20250828_153853.jpg309.6 KB · Visningar: 1
-