• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko SPB455

Pris
10 000 SEK
Returpolicy
Om klockan avviker orimligt från beskrivningen. Köparen står för frakt och återlämnas i samma skick.
Säljer min SPB455, köpt av en forummedlem i juni 2025. Han hade köpt den ny i slutet av december 2024 så den är ett drygt år gammal och är i toppskick. Ser oanvänd ut, inga repor eller hairlines såvitt jag kan se förutom någon väldigt liten hairline på spännet.

Det ingår StrapXpro gummi, med curved ends. Samt ett Crafter Blue-spänne som många tycker är bättre än originalet. Se bilder från mig (1+ 5,6,7) och från förra ägaren, som jag fått ok att dela. Klockan är i exakt samma skick som på hans bilder som är av bättre kvalitet än jag själv kan ta :)

Allt som ingick vid nyköp följer med, tex nato-bandet (tillverkat av återvunnen plast) som bara följer med SPB455. Natot är helt oanvänt.
Alla länkbitar, orginalspännet, boxar, cert osv.

Det här är en special edition, och den är något av en Tudor black-bay-dödare. Skulle beskriva urtavlan som skiftande mellan mörkgrå och mörkbrun, med gilted index och gräddfärgad lume. 40 mm boett, tunn profil, aluminium-bezel som känns som keramisk. 20mm luggar och 13mm hög. Urverket är 6R55 och den har hållit tiden enligt spec, såvitt jag kan bedöma.

IMG_1811.jpg
7fP9Dqw.jpg
42PocPJ (1).jpg
A2gvEfg.jpg

Pris 10 000 kr inkl. frakt. Swish is king.

IMG_1977.jpeg

Bilagor

• IMG_1976.jpeg
    IMG_1976.jpeg
    451.5 KB · Visningar: 6
  • IMG_1975.jpeg
    IMG_1975.jpeg
    548.6 KB · Visningar: 5
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp