• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko SPORK SRP043K1 NYTT PRIS!

seikoswede

Panerai
Då var det dags för min SPORK att få ett nytt hem på en ny handled.

Klockan köptes från City Watches UK i Januari 2011 och har varit en daglig beater i över ett och ett halvt år. Den har varit otroligt exakt med bara några få sekunders avvikelse per dygn. Tappade den på en matta för ett tag sedan vilket medförde att huvudfjädern lossnade men det är nu åtgärdat av Ur-Mäster i Norrköping. Modellen tillverkas för övrigt inte längre.

Den är i bra bruksskick men är inget för dig som sitter hemma och drar dig i stronken samtidigt som du stönar NOS NOS NOS NOS!

Klockan har swirlies, hairlines och resten av alla olika epitet man kan hitta på. Inget som man direkt tänker på när den sitter på handleden men jo den är inte ny och har märken. Tror att mycket går att polera bort utan för mycket arbete och utan att klockan förlorar för mycket på det. En sista gång, klockan har märken och WABI men är inget vrak, långt därifrån.

Då vi alla har olika preferenser vad gäller skick så erbjuder jag köparen en 3-dagars frist så du kan utvärdera om den är för dig eller inte. Om inte, skicka tillbaka den rekat i samma fungerande skick så returnerar jag pengarna när den är hemma igen.
Det enda du riskerar är i så fall returfrakten.

Eller så kör vi F2F i Norrköping.

Pris: 1750 riksdaler inklusive REKad frakt, då ingår boxen och manualen. Länken är så lång den blir så inga extra länkbitar.

Bilderna är tagna idag men ser att jag borde ändrat datum! Sorry!

Svar, frågor, skamliga förslag etc. tar vi på PM!

Jim
4c2aJsI.jpg

baeDTsn.jpg

C0aWjGM.jpg

6OBw4VD.jpg

xMZsB5R.jpg

dfqrsO9.jpg

kBiJJhm.jpg

PvOffcI.jpg

6MXPgoe.jpg

XVcKOpK.jpg

tQAX7Bw.jpg

nIQqy5E.jpg

apoSMic.jpg
 
Topp