• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SQ 8122-8000, Lafayette ana-digi ”dykarkronograf”

jmalmsjo

Cartier
Pris
0
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Två Tradera”fynd” som det inte var bara att byta batteri på för att få dem att funka…

Bortskänkes som renoveringsobjekt. Kanske något att skruva i för den som är intresserad?

Seikon delade dig i två delar när jag öppnade boettlocket. Tickar inte igång med nytt batteri. Alla delar (tror jag) följer dock med och jag ser inga skador efter läckande batteri.

Lafayette var det ett tag sedan jag testade. Men den gick igång med nytt batteri och alla funktionerna, inkl larmet, fungerade. Den drog slut på ett batteri över natten, därefter lämnade jag den i lådan.

Om du swishar valfritt belopp till Klocksnack insamling till förmån för Ukraina eller BCF så bjuder jag på brevfrakten.

DD1D8E3C-53D1-4607-9DC9-9F378581764B.jpeg

42D0D0AC-95DC-461B-965F-F0237BBBA23D.jpeg

7E928439-D788-433C-8A72-A4EAC6BB819E.jpeg

AEC72B2A-B713-45D8-A303-DF679A64C63E.jpeg


Tack Klocksnack för ett fint forum!
 
Senast ändrad:
Topp