• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko SQ100 Chrono

Ostberg

Basic
Pris
500
Returpolicy
Om något inte är som beskrivet!
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Seiko SQ100 Chrono.

En cool kvartzare som enl. serienummret är från 88 eller 98.
Mycket likheter med modellen 7T27-7A20 som svenska försvaret använt.
Klockan har i allra högsta grad levt ett hårt liv och har repor både på boett och glas, försökt fota detta så elakt som möjligt. (glaset bör kunna förbättras med lite polywatch).
Alla funktioner kör som de ska och har man många högskolepoäng och gott minna kan man till och med ställa alarm på klockan 😋

Jag har inte tryckt klockan och därför inte vågat lita på de 100m WR pga ålder.
Kommer på camo-nato och med orginallänk som funkar för S-M handleder (kan mäta noggrannare om det önskas)

Svårt att prissätta då jag inte ser dem så ofta. Men kan 500:- + frakt vara rimligt för denna trevliga kronograf?
Hör av er om jag är helt ute och cyklar!

IMG_0632.jpg
IMG_0622.jpg
IMG_0623.jpg IMG_0625.jpg IMG_0627.jpg IMG_0628.jpg

Tillbaka
Topp