• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko SRP309 Orange monster gen 2

ARTEA

Basic
Pris
4000
Returpolicy
Ingen
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu min Seiko orange monster gen 2 som slutat tillverkas. Har helt enkelt för mycket klockor just nu!

Sitter ett 4R36 verk i den och den går fint. Inköpt av mig från Amazon US cirka 2015, därav texten Movement Japan på tavlan, jag är alltså första och enda ägaren och klockan är väldigt sparsamt använd och i mycket fint skick vilket kan ses på bilderna. Ibland kan låset till länken ta emot lite men det är inget fel på den utan man får ta i lite mer för att den ska låsas.

Inkluderar 3st orange:a gummiband, se sista bilden.

Betalning via swish och ser helst att vi ses F2F, klockan finns i Sundbyberg.
Skickas på köparens bekostnad.

Tidigare referenser: https://klocksnack.se/threads/artea.70375/

Stort tack KS för annonsplats!

n3WNOg7.jpg

oybxAy5.jpg

ncOMf0h.jpg

nstgnD6.jpg

TKoaRJ7.jpg

Uqf1U64.jpg

IMG_9974.jpeg

Tillbaka
Topp