• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes SEIKO SRP773 +Yobokies BoR

meo_swe

Audemars
Pris
2700
Returpolicy
Det ser jag som en självklarhet. Nöjd kund är A och O
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Då jag var förbi klockmaster igår och uppgraderade mig till en Willard så tänkte jag skicka min turtle.
klockan är använd, med repor och lite dings, jag har försökt fota så det syns så tydligt som möjligt. Har inte mätt avvikelsen, men håller på i detta nu och kommer uppdatera annonsen såfort jag får ett värde:)
Har dock inte märkt av det i någon större omfattning. Klockan fick sig ett packningsbyte 2019 på klockmaster, kvitto för det medföljer självklart.
har tappat bort orginaltrogen (tyvärr), men orginallänken följer med.

visst färgskillnaderna finns mellan 2-4minuter på bezeln, och en repa vid 23. Finns andra mindre repor, men dessa är de stora.
Finns även en ding vid högere, nedre bandhorner.
Tänkte mig en kanske 2700:- för klockan? Eller är jag helt off så funkar ju rimliga bud också.

E510E84D-8630-4B0B-BCAB-FA38AFE116BB.jpeg
5D3179A0-DA06-4B37-9DEF-D78EA98900C1.jpeg
93DC439D-04A9-479E-832E-F205E5D579A3.jpeg
768CD464-FFFB-46C3-A97A-79029AAA9367.jpeg
AE7CA5D9-B4F6-4E3B-9007-644899B9CC7D.jpeg
 
Topp