• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SRP779K1 Turtle

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
När nyheten om denna modell släpptes i höstas bokade jag omedelbums en Pepsi-Turtle hos Klockmaster Globen. I början av mars kom den och jag blev otroligt nöjd. Det nya gummit är verkligen en fröjd för handleden och ett rejält lyft från den gamla Z22 som funkade men som behövde kokas och meckas med innan det satt skönt. Klockan är makalöst cool och en skön reissue av den ikoniska 63-serien. Mäter 44mm

Vid Baselworld 2016 presenterades PADI-versionen av denna klocka och vi är ett gäng här på KS som bokade upp oss på en sådan. Därför får jag tyvärr låta denna gå då jag känner det lite onödigt att äga två Turtles (eller säger man Turtlar?)

SEK 2.500:- via swish. F2F Stockholm (kontant funkar i detta fall) eller frakt som jag bjuder på.

Ingen retur då klockan omfattas av garanti t.o.m 2018-03-02.

Är inget fan av att säga ”Prutat-och-Klart” men i detta fall gäller det. Tror inte det går att finna ett bättre pris på en SRP som är knappt använd och dessutom svensksåld av AD med alla fördelar och undvikande av strul detta innebär om något skulle hända.

OBS! Att datumet ser snett ut beror i att bilderna tagits ikväll och en skiftning är på gång. Inget knas med klockan således.

IMG_3592.JPG
IMG_3593.JPG
IMG_3595.JPG
IMG_3597.JPG
IMG_3600.jpg
 
Topp