• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Seiko SRPA21K1 Padi Turtle

Addni

Basic
Pris
1900
Returpolicy
Ingen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Tog denna in som del av ett byte. Sitter på en annan länk.

Det som jag vet att är fel:

Slitage från vanlig användning.
Det skulle finns en liten repa på glasset, men denna är väldig svår att se.
Jag har tappat bort pinnar från origninal länken. Den följer med, men kräver att man hittar dessa på aftermarket om man vill använda denna.
Om den inte har burits i flertal dagar, har den en tendens i mellan att stanna upp efter ca 30-40 minuters gång. Så räcker det att skruva ut kronan och skruva in igen. Om jag däremot har haft den på handen flera dagar i rad, är det inga konstigheter.

Annars bra skick enlig min bedömning.

Intressanta byten kan vara ett bra Smartwatch. T. Ex. Galaxy Watch, Apple eller Garmin.

1900kr plus frakt

Bilagor

• IMG_20201027_134515.jpg
    IMG_20201027_134515.jpg
    694.6 KB · Visningar: 71
  • IMG_20201027_134530.jpg
    IMG_20201027_134530.jpg
    596.2 KB · Visningar: 75
  • IMG_20201027_134534.jpg
    IMG_20201027_134534.jpg
    711 KB · Visningar: 79
Senast ändrad: