• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SRPC49 aka Ninja Turtle i nyskick

Klockaren

Panerai
Pris
4300
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Kommer på mig själv att jag verkligen gillar allt med denna klocka, men tyvärr så får den inte mycket handledstid i rotation med övriga klockor.

Kommer fullset, inköpt på Klockmäster Globen 2018-01-25 och är således under garanti.

Originalgummit är endast testat inomhus i 1-2 timmar därefter åkte nato på.

Har försökt att hitta repor/märken men hittar ingenting, absolut nyskick enligt mig.

Kan ordna fler bilder på begäran.

Föredrar försäljning men kan i ett svagt ögonblick tänka mig byte, kan lägga 5-6k i mellanskillnad vid behov.

Seiko eller Squale är av intresse men har ni nåt annat kul så dra ett PM så tar vi det därifrån.

Obs, gummit på bilden medföljer ej.

Tack KS för annonsmöjligheten och det bästa forumet!

Kan hämtas i Helsingborg eller skickas efter genomförd betalning via Swish.

Referenser finns.

Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen dock ej under pågående affär.

E61E8CE1-B2B4-4AA7-85B3-A7A9D5049327.jpeg

4210D642-FE87-416C-B5EB-D7DF7BEEF7E3.jpeg

19566219-2677-4213-80AA-92EB9328E7D4.jpeg

7BD69791-0B8E-4779-849A-60B993364B29.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp