KlockLaban
Basic
- Pris
- 7000
- Returpolicy
- Ja det kommer vi överens om
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
Vill rotera lite i lådan, Hade tänkt och ha kvar denna men den får lämna för annat kul. (Finns gammal tillbakadragen annons). Så tänkte kolla intresset på min Seiko turtle (SRPD01K1) Dawn grey från 2018. Den är i använt bra skick och har några mindre swirls på de polerade ytorna och lite repor på länken samt gummit har med spår av användning. Finns små märken efter bandbyte. Men överlag bra skick.
Klockan är komplett med allt, har även ett yobokies BOR länk till klockan som sitter på nu, gör sig extremt bra på klockan.
Som vanligt sugen på byte, så det prioriteras.
Pris, 7000kr.
Lägger upp mer bilder under dagen.
Vid frågar eller fler bilder, skicka PM.
Kanske ångrar mig och drar tillbaka annons. Dock inte under pågående affär.
Förespråkar köpare med referenser.
Tack KS för detta fantastiska forum!
Mvh Robin
Vill rotera lite i lådan, Hade tänkt och ha kvar denna men den får lämna för annat kul. (Finns gammal tillbakadragen annons). Så tänkte kolla intresset på min Seiko turtle (SRPD01K1) Dawn grey från 2018. Den är i använt bra skick och har några mindre swirls på de polerade ytorna och lite repor på länken samt gummit har med spår av användning. Finns små märken efter bandbyte. Men överlag bra skick.
Klockan är komplett med allt, har även ett yobokies BOR länk till klockan som sitter på nu, gör sig extremt bra på klockan.
Som vanligt sugen på byte, så det prioriteras.
Pris, 7000kr.
Lägger upp mer bilder under dagen.
Vid frågar eller fler bilder, skicka PM.
Kanske ångrar mig och drar tillbaka annons. Dock inte under pågående affär.
Förespråkar köpare med referenser.
Tack KS för detta fantastiska forum!
Mvh Robin