• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SRPD61K1 - Prisbump

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Pris
1750
Returpolicy
24h, oavsett anledning på köparens bekostnad och risk.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Jag säljer härmed en oanvänd Seiko SRPD61K1. Klockan var tänkt som present men annat kom emellan. Kommer fullset med ifylld och stämplad certifikat från klockor.nu.

Behöver du fler bilder? Om ja, google:a. Klockan är oanvänd.

Billigaste enligt Prisjakt ligger på 3083kr, jag säljer min för 1750kr, nu 1400kr. Hittar du billigare? Pruta då! :)
Byten är alltid roligast, så kom gärna med bytesförslag. Mellanskillnad kan diskuteras, har annars en Seiko Skx013 och en vit Orient Mako som jag kan slänga in.

Föredrar F2F i Stockholm på avstånd, men kan skickas på min bekostnad.

Tack KS för annonsmöjlighet.

Väl mött! :)

188D6626-7D55-4FD3-B195-32483649D642.jpeg

F35ABEBF-23D7-45E4-80CD-C303AB559117.jpeg
EFB12EBA-FA19-4751-B885-D1ABDBFA58DE.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp