- Pris
- 2000
- Returpolicy
- Om något skulle vara galet
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en Seiko 5 med referensnummer SRPD63K1, eller "5KX", i en härlig skogsgrön färg med grym lume och snygga gulddetaljer. Den är köpt här på forumet för en månad sen. Den hade använts 1 dag av ursprungliga ägaren och jag har använt den varsamt sen jag fick den. Den är alltså i väldigt bra skick, men självklart finns det en del hairlines. Bezel/chapter linjerar bra och klockan går helt fantiskt bra, endast +2,4 spd under den månaden jag har haft den. Jag gillar klockan skarpt, men jag har kommit fram till att dykarstilen inte är för mig. Men det är verkligen en grymt trevlig klocka, en perfekt vardagsbeater!
Klockan sitter idag på ett Tropic Gummi från Tid och Ting som har använts någon vecka. Originallänken med alla bitar kommer också med, samt 2 natos och ett Perlon i bra skick. Allt som finns på bilderna ingår.
Diameter: 43mm
Lug-to-lug: 46mm
Kaliber: 4R36
Vattentäthet: 10 Bar (bad/simning)
För detta vill jag ha 2000, inklusive skicka lätt med Postnord. Går även med F2F i Enköping eller Stockholm.
Tack KS för annonsplats!
Klockan sitter idag på ett Tropic Gummi från Tid och Ting som har använts någon vecka. Originallänken med alla bitar kommer också med, samt 2 natos och ett Perlon i bra skick. Allt som finns på bilderna ingår.
Diameter: 43mm
Lug-to-lug: 46mm
Kaliber: 4R36
Vattentäthet: 10 Bar (bad/simning)
För detta vill jag ha 2000, inklusive skicka lätt med Postnord. Går även med F2F i Enköping eller Stockholm.
Tack KS för annonsplats!