• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SRPE55 och Squale 1521 Militaire (Squale Såld) - Prisbump 14/2

Pris
7000 och 2100
Returpolicy
Ej retur, under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Seiko SRPE55

ill salu är min Seiko SRPE55, uttagen 17/11-2020. Bra skick, kan finnas någon enstaka hairlines på glasringen samt på undersidan av bandhornen. Klockan sitter på ett grått natoband och stållänk medföljer (original). Klockan går inom Seikos godkända tidsavvikelse, den ligger på ca -20sek/dag. Låda + Garantikort + Manual + Extra länkbitar ingår. Sätter priset på 2100:- + Frakt --------------------> Prisbump Nr 1: 1900:- + frakt ------------------> Prisbump: 1600:- + frakt (Såld för 1500:- ) Betalning: Swish
Seiko 1.jpg

Seiko 2.jpg

Seiko 3.jpg





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Squale 1521 "Militaire" (Såld)

Ute till försäljning är min Squale 1521 "Militaire". Klockan är uttagen 15/5-2020 och är i fantastiskt bra skick då den är väldigt sparsamt använd. Går säkert att hitta någon hairline, samt någon repa på undersidan av bandhornen från bandbyte. Men annars är den som sagt i mycket bra skick. Klockan går ca -7 sekunder/dag och alla funktioner fungerar som dom ska. Klockan kommer på Squales egna läderband, men även deras polerade mesh följer med. I min åsikt är denna variant den snyggaste i 1521-serien, och som jag förstår det tillverkas den inte längre, då jag varken kan hitta den på Squales hemsida eller Gnomoswatches. Utöver klockan så ingår låda, garantikort och extra länkbitar till mesharmbandet. (OBS: Natobandet på första bilden ingår ej). Då jag behöver pengar åt annat håll, är jag endast intresserad av försäljning. Betalningsmedel: Swish. Jag sätter priset på 7000:- + frakt -------> Prisbump: 6300:- + Frakt (SÅLD för 6000:- )och jag säljer helst till medlemmar som har referenser på forumet. Önskas det fler bilder så är det bara att säga till.

Referenser: https://klocksnack.se/threads/madeofchicken.69604/

Bilder:

Squale 3.jpg

Squale 1521 1.jpg

Squale 1521 2.jpg

Squale 1521 .jpg

Squale 1521 3.jpg
 
Senast ändrad:
Topp