• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Seiko SRPJ45 - ”time sonar” - PB

mikklos

Omega
2-Faktor
Pris
2900
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Sprillans Seiko SRPJ45k1 med time sonar-urtavla inköpt april 2024. "Sonar" eftersom klockorna i den här serien – en blå och en beige – har hämtat inspiration från 70-talsmodellen 7015-6010 Time Sonar Chronograph som hade likadana transparanta urtavlor. Urläckra!

Älskar tavlan och hur den orangea sekundvisaren matchar den blågröna färgen. En sak som är väldigt snyggt men svårt att fånga på bild är att tavlan liksom har mikroskopiska ”spår” (som en lp-skiva) som syns om man bara tittar noga. En cool detalj.

Tyvärr så märker jag att jag vant mig vid klockor av mindre storlek så den känns inte rätt på handleden med sina 42mm.

IMG_0336.jpg


Klockan är i nyskick då jag endast testat den på armen. Kommer på länk men jag skickar även med den ribbade natobandet som jag tycker matchar tavlan bra och skänker viss sommarfräschör.

Jag bjuder på frakt med Schenker eller PostNord. F2F i Stockholm kan funka beroende på semesterläge.

Merläsning:

Rostfritt stål
Diameter: 42 mm
Längd: 13 mm
Vattentäthet: 100 m


IMG_0331.jpeg

IMG_0335.jpg

DSC_0147.JPG

IMG_1775.jpeg

DSC_0144.JPG

lank.jpeg

boxopapper.jpeg
 

Bilagor

  • boxopapper.jpeg
    boxopapper.jpeg
    34.3 KB · Visningar: 9
Senast ändrad:
Topp