• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Seiko SSA303j1 är den värd sina 5loppor?

Tobiasnilbrink

Basic
2-Faktor
Hej! Har fasnat duktigt för denna klocka men hittar massa olika resentioner om den både bra och dåliga..
Vad tycker ni? Är den värd sina 5000kr?
Inte jätte mycket pengar för vissa men för andra kanske det är ett mål för att komma in i klockornas rike ennu mera :pompus:
s-l1600.jpg
SSA303J1-back2.jpg

:seiko::heart:

Om du tycker den är schysst så är den värd pengarna, inte svårare ön så. Seiko är ju riktigt prisvärt i dessa prisklasser.

Hej! Har fasnat duktigt för denna klocka men hittar massa olika resentioner om den både bra och dåliga..
Vad tycker ni? Är den värd sina 5000kr?
Inte jätte mycket pengar för vissa men för andra kanske det är ett mål för att komma in i klockornas rike ennu mera :pompus:
s-l1600.jpg
SSA303J1-back2.jpg

:seiko::heart:
Kör! Seiko är det bästa man kan börja den här sjukdomen med ;) Prisvärda och väldigt mycket kvalité för pengarna. Sen som du säger finns det en uppsjö mer att välja på från just Seiko, därför jag själv hade 15 stycken förr :D

Saknar dem alla, haha! SKX är en klassiker så bra första klocka!
Annars rekommenderar jag SARB033 som jag hade en gång i tiden. Riktigt bra klocka! Påminner om Explorer 1 som jag själv numera har.

Min gamla SARB033
Screenshot_20181122_143906.jpg
Screenshot_20181122_143834.jpg

Eller kör en mer dressing som SRPB43. Här min gamla:
Screenshot_20181122_143856.jpg
Screenshot_20181122_143846.jpg
Sjukt njöd med SKX007an, men vill gärna ha en mer "ovanlig" i 2-6 tusenkroners klassen, gärna även beggade men dom jag vill ha vill ingen sälja beggade :grumpy:
PSX_20181119_211859.jpg

Tillbaka
Topp