• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SSC011P1 (Prisbump)

mrBaum

Breitling
Pris
1200
Returpolicy
Retur om inte äkta Seiko
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej Forumet,

Dags för min första affär här! - Så har därav tyvärr inga referenser ännu, men vi får ordna evenutell affär på så sätt att det känns tryggt för båda parter.

Säljer min Seiko SSC011P1 som varit i min ägo i snart 5 år, då jag köpte den ny. Den är i gott skick med lite smårepor på länk insert, men inga större märken. Den kommer på Originallänken, med 2st extra natoband (enligt bild) och med Originalboxen. Jag tryck-testade den för 1 år sedan och då var den tät, men inte gjort något sedan dess, inte heller kollat gången exakt hur mycket den diffar/dygn - om någon önskar veta detta exakt så skall jag ordna det.

Byten är inte aktuellt i detta fall! Klockan finns i Linköping & annars står köparen för evenutell frakt om inget annat avtalas.

Priset jag hade tänkt mig är 1500:- , men de finns en VISS prutmån vid snabb och smidig affär.

IMG-0452.JPG
IMG-0437.JPG
IMG-0441.JPG
IMG-0446.JPG
IMG-0454.JPG
IMG-0455.JPG
IMG-0458.JPG
 
Topp