• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Seiko Star Wars-klockor

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Seiko har bestämt sig för att släppa en begränsad serie klockor med temat Star Wars.
Ganska coola, men inget för mig. :)

http://www.ablogtoread.com/seiko-star-wars-watches/

Seiko-Star-Wars-Darth-Vader-Watch.jpg

Seiko-Star-Wars-Stormtrooper-Watch.jpg

Seiko-Star-Wars-C-3PO-Watch.jpg

Seiko-Star-Wars-Yoda-Watch.jpg

Skulle ju va coolt att ha en yoda klocka, men då ska det lilla gröna trollet vara ingraverad på baksidan med nåt skönt citat.

Jag körde denna ett tag, en s.k. Lightsaber men den verkar inte blivit någon större hit. Vad finns det för fler Seikos med Star Wars nickname förutom den och Dart Tuna?`

B8171C27-E534-4657-9E1A-0C67F3AA0E3E-49988-0000309EEA37D6E2.jpg

Haha! Jag blir ju tvungen att köpa en. Postade tidigare idag om min första klocka. En SW digitalare från -77. Så oavsett vad jag tycker får det bli en. Lutar åt Troopern.

Japp, hade det funnits Boba Fett så hade jag slagit till direkt!!!

Dock känns ett par jävligt lockande trots allt... :D

Jens

Men varför släpper man bara Vader, Maul, C3PO, R2-D2, Yoda, Storm Trooper? Vad hände med Luke, Han-Solo och Chewie? Kanske kommer fler modeller? Man kanske ska lugna sig lite...

Jag körde en sån här i säkert 2 år trots nickelallergi. Ingen höjdarcombo.

41LaHuniCrL._SL500_AA300_.jpg

Nice! Var helt inne på Seiko-grejen, så jag trodde det var någon annan modell, men nu är jag med på banan igen.

Tillbaka
Topp