• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Stargate SKZ323 *nu med fler bilder och bytes*

Limpas

Cartier
Beskrivning: Seiko Stargate från 2013. 44 mm men bärs mindre (kurvad boettform likt Sumo så den följer armen).Köpt av mig här på forumet. Kommer på originallänk och alla länkbitar ska vara med. Skickar även med ett lädernato i bra skick. Klockan är i bra skick och jag kan inte hitta några dings, men vissa bruksspår finns såsom swirls på spännet och länken. Håller tiden ok, men jag har inte mätt upp exakt gångavvikelse. Fler bilder kan ordnas på förfrågan.

Pris: 1800 kr inkl rek frakt alternativt F2F i Stockholm norrort/västerort. När det gäller byte tänker jag mig en pepsi-dykare med quartz, typ Seiko 7548, 7c43 eller sbcm025. Kanske, kanske att jag kan tänka mig en automat, men då ska den vara riktigt charmig.

Returpolicy: Retur inom 48h från mottagande, no questions asked. Returfrakt bekostas av köpare och allt utom fraktkostnad återbetalas. Ingen returrätt vid F2F. Vid byte så kommer vi överens om hur vi löser returrätt.

Obs att det gröna natot på bilderna nedan inte ingår i köpet.

Foto 2015-02-01 14 16 47.jpg


Foto 2015-02-01 14 17 28.jpg


Foto 2015-02-01 14 20 19.jpg


Photo 2014-01-16 14 17 52.jpg


Photo 2014-01-09 09 47 35.jpg


Photo 2014-01-17 10 12 11.jpg


Photo 2014-01-09 09 44 30.jpg
 
Topp