• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Stargate SKZ330 *Prisbump*

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Kom igen nu, det är ju en grym klocka! Självaste Rolex var ju 2:a på pucken och gjorde en homage till denna ;)

Ett stycke Stargate till salu.
Väldigt fint skick, kan inte se några märken på boetten. Pinnen till spännet är dock lite missfärgat runt någon millimeter. Har varit i min ägo sen 2013 och jag är den enda ägaren. Har inte burit den mycket alls.
Boettform som en sumo, så den bärs mindre än sina angivna 44mm. Levereras på Seikos orginal gummiband, matchande roséguldsspänne
Manual och orginalbox saknas, men kommer i annan seikobox med hängtaggen.
Specs snodda från nätet:
Features:
Seiko Stargate Diver watch
Gold Plated Stainless Steel Case
Rubber Strap
Caliber 7S36
23 Jewels
Automatic Movement
Unidirectional Rotating Bezel
Black Dial
Luminous Hands and Hour Markers
Hardlex Crystal
Day and Date Display at 3 o'clock position
200M Water Resistant
Case Diameter 44mm

För detta vill jag ha 2000:- 1800:- ink rekad frakt. Swish är att föredra.
Ingen retur.
Intressanta byten: Icke dykare.

Obligatoriska iPhone-bilder.
IMG_4003.JPG

IMG_4002.JPG

IMG_4001.JPG
 
Senast ändrad:
Topp