• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Seiko Sumo - 2900kr inkl frakt

Donkii

Boushh
2-Faktor
Sumon ska få nya hem. Levereras i sin originalbox tillsammans med stållänk och ett extra läderarmband som är sparsamt använt.

Skicket är otroligt fint, inga dings eller repor att anmärka på.

2900kr inkl frakt får anses vara ett bra pris om man kikar på vad som säljs för annars.

MWfw21Q.jpg

3HlTOk5.jpg

ofQZ9EA.jpg

yty6ytu8.jpg
 

Erito

Omega
Sumon ska få nya hem. Levereras i sin originalbox tillsammans med stållänk och ett extra läderarmband som är sparsamt använt.

Skicket är otroligt fint, inga dings eller repor att anmärka på.

2900kr inkl frakt får anses vara ett bra pris om man kikar på vad som säljs för annars.

MWfw21Q.jpg

3HlTOk5.jpg

ofQZ9EA.jpg

yty6ytu8.jpg
Hej Donkii,
Är du intresserad av byten?
Typ Margette Moana Pacific Diver... Med 3 orginal band (SS-bandet efter efterbeställt)
I fint skikt med org papper o låda.

Mvh
Erito
 

Erito

Omega
Är inte hemma just nu... Kommer att vara i Stockholm efter den 26/8.
Kan garantera dig att du inte blir besviken på kvalite eller utseende om du gillar Divers :)
Den får mer handledstid än min SMP og Oris Divers Date... Hoppas bara att Sumon kan fylla dess plats.
Fan nu blir jag lite tveksam :/

Här lite bolder från en Review tills vidare.

PS! SS-länken var svår att få tag på, fick det utskickat från Kiwi-landet av Dion... Bästa Service!
http://rolexblog.blogspot.no/2011/07/magrette-moana-pacific-diver-review.html?m=1

Ska försöka knäppa lite bilder med mobilen tills jag kommer hem om du vill.
http://rolexblog.blogspot.no/2011/07/magrette-moana-pacific-diver-review.html?m=1

Erito:clown:
 

Erito

Omega
Den jag har finns bara i en färg LE, och endast 500st av den varav den har nr. 85
Ser ut som den på review ovan!

Försökte ladda upp en bild från mobile, men det vetkar inte gå ;)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
hey... I waiting for you to send me the pictures... What happened?

Hey man,
I'm sorry. After the cycling competition I had a pm from a guy who wanted to buy the watch asap so I took that offer and on the way I some how forgot about you.

I'm really sorry for that. If you're interested in some of the other watches I'm selling I'm happy to give you a better price on one of those.

/Daniel

Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk 2
 
Topp