• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Seiko Sumo GMT SFK003

Blackpercy

Silver
2-Faktor
Pris
4000
Returpolicy
Ingen retur om inget annat överenskommits
Bilder Skickat
  1. Ja
Det blir en catch and release på denna gröna Sumo med GMT, ref SFK003, då en annan klocka som vanligt smög sig in i samlingen. Märkligt hur det alltid blir så. :)

Klockan är uttagen 7/5-2024. Föregående ägare har endast testat den, jag har använt den i två dagar. Sen har den legat och lapat sol i fönstret. Den borde nu ha tillräckligt med ström för att klara sig resten av året. :)

Klockan är i princip i nyskick (länken är kortad), jag hittar inte en enda repa eller hairline någonstans.

Soldriven, klassiskt Sumo-case med fina linjer, och såklart GMT-funktionen som pricken över i. Stora mått kan tyckas men känns varken speciellt stor eller tung.
Sommargrön och fräsch med standard Seiko-tryck i lumen.

Självklart fullset med box, cert från svensk AD och alla länkbitar.

Säljer den vidare för samma pris som jag gav, låga 4000. Frakt ingår såklart.

IMG_5549.jpeg
IMG_5550.jpeg
IMG_5552.jpeg
IMG_5553.jpeg
IMG_5551.jpeg
IMG_5554.jpeg

1716556795554.png

Tillbaka
Topp