- Pris
- 4000
- Returpolicy
- Ingen retur om inget annat överenskommits
- Bilder Skickat
- Ja
Det blir en catch and release på denna gröna Sumo med GMT, ref SFK003, då en annan klocka som vanligt smög sig in i samlingen. Märkligt hur det alltid blir så.
Klockan är uttagen 7/5-2024. Föregående ägare har endast testat den, jag har använt den i två dagar. Sen har den legat och lapat sol i fönstret. Den borde nu ha tillräckligt med ström för att klara sig resten av året.
Klockan är i princip i nyskick (länken är kortad), jag hittar inte en enda repa eller hairline någonstans.
Soldriven, klassiskt Sumo-case med fina linjer, och såklart GMT-funktionen som pricken över i. Stora mått kan tyckas men känns varken speciellt stor eller tung.
Sommargrön och fräsch med standard Seiko-tryck i lumen.
Självklart fullset med box, cert från svensk AD och alla länkbitar.
Säljer den vidare för samma pris som jag gav, låga 4000. Frakt ingår såklart.
Klockan är uttagen 7/5-2024. Föregående ägare har endast testat den, jag har använt den i två dagar. Sen har den legat och lapat sol i fönstret. Den borde nu ha tillräckligt med ström för att klara sig resten av året.
Klockan är i princip i nyskick (länken är kortad), jag hittar inte en enda repa eller hairline någonstans.
Soldriven, klassiskt Sumo-case med fina linjer, och såklart GMT-funktionen som pricken över i. Stora mått kan tyckas men känns varken speciellt stor eller tung.
Sommargrön och fräsch med standard Seiko-tryck i lumen.
Självklart fullset med box, cert från svensk AD och alla länkbitar.
Säljer den vidare för samma pris som jag gav, låga 4000. Frakt ingår såklart.